dinsdag 27 augustus 2013

Slabbeke

Ik wou iets eenvoudig maken, maar iets wat ik toch kan gebruiken (nu of in de toekomst). Ik kwam op het idee om een slabbeke te maken. Na wat gesurf op verschillende blogs, is dit het resultaat geworden.

De voorkant


De achterkant


Het slabbeke als het toe is


Ook heb ik mijn label aan de achterkant vastgenaaid. Het is nog niet helemaal recht. Hier moet ik nog iets op vinden. Het is namelijk scheef gegaan na het aaneennaaien van beide kanten. De verschillende stapjes die ik heb gevolgd om tot deze slab te komen, vinden jullie bij de tutorials.

2 opmerkingen:

  1. Heb je knipjes gemaakt in de rondingen? Het lijkt namelijk nogal op te stroppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, nee ik heb geen knipjes gemaakt. Ik dacht dat dit niet nodig ging zijn, maar de volgende keer misschien best toch maar eens doen. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen