vrijdag 9 augustus 2013

MP3-hoesje

Voor mijn nieuwe MP3-speler moest ik nog een hoesje maken. Na wat rondgekeken te hebben op internet kwam ik op de volgende blog terecht. Het leek me een haalbare kaart om dit ook eens te proberen. De beschrijving vind je dan ook op bovenstaande blog.
Alles verliep goed, totdat ik zag dat ik de opening op de verkeerde plaats had gelaten. Doordat ik deze niet aan de zijkant had gelaten maar vanboven, was het moeilijk om het hoesje op het einde mooi dicht te naaien. Dit is ook duidelijk te zien in de afwerking. Ook bij het naaien op het einde heb ik de stof niet mooi dubbelgevouwd. Dit is ook te merken. Uiteindelijk was ik wel tevreden dat mijn MP3 in het hoesje paste. Toch is er nog veel werk aan de afwerking. Ik zal dus ook nog wat moeten oefenen vooraleer ik een perfect hoesje gemaakt heb. Voorlopig moet mijn MP3 het maar met deze stellen. De stof komt van de markt in Zolder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten