vrijdag 9 augustus 2013

Afgewerkte projectjes

Het is nu grote vakantie en ik heb zeker niet stil gezeten. Ik ben aan de slag gegaan met een naaimachine. Samen met het boek van Sanne en Riet: zo geknipt, heb ik geprobeerd mijn eerste servet te maken. Dit was niet meteen een succes. Ik vergat te hechten, mijn voet terug neer te zetten, niet ver genoeg van de kant te naaien... Na een beetje oefenen, was ik uiteindelijk toch wel fier op het resultaat. Ik heb mij ondertussen ook al een tweede servet gemaakt. Nog vier te gaan en iedereen aan tafel heeft er eentje. De stof heb ik uit de Ikea gehaald.


Ook heb ik een Granny Square deken afgemaakt waar ik toch al een jaar mee bezig ben geweest. Ik was zeer blij dat hij af was en het resultaat mag er best wel zijn. Toch is het vreemd dat hij niet volledig recht is aangezien er aan elke kant evenveel steken zijn. Als er mensen onder jullie zijn die ideeën hebben om deze recht te krijgen, mogen jullie mij dit zeker laten weten. 



Ondertussen ben ik nog een amigurumibeertje aan het maken, een paar sokken aan het breien en jeuken mijn handen om de naaimachine terug boven te halen. Ik zal toch moeten kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten