vrijdag 9 augustus 2013

De start

Mijn blog is een feit. Het zal de komende tijd nog wel veel veranderen, want ik ben nog niet volledig weg met het maken van een blog. Op deze blog wil ik jullie vooral laten zien wat ik allemaal haak, brei of naai. Mijn inspiratie haal ik vooral van internet en uit boeken. Als ik weer iets nieuws ben tegengekomen, wil ik dit ook zo snel mogelijk maken. Hierdoor heb ik regelmatig verschillende projecten lopen, wat soms wel frustrerend is. Zo duurt het namelijk langer vooraleer ik iets af heb. Maar dit zal bij velen wel herkenbaar zijn. Ik hoop dat ik soms mensen kan inspireren of dingen kan bijleren. Ook ik moet nog veel bijleren, dus ideetjes, projecten, raad... zijn altijd welkom. Als jullie vragen hebben, stuur me dan zeker een mailtje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten